Duktiga programmerare sökes

Övriga saker kan ställas här. Här diskuterar vi varför himlen är blå, varför öl smakar gott, broccoli smakar skit och varför Slackware äger

Moderatorer: Nille, nomicon, Minime

magjohcarros
Besökare
Inlägg: 1
Blev medlem: 13 apr 2010 15:21

Duktiga programmerare sökes

Inlägg av magjohcarros »

Hej alla,

Jag är ny här och ber om ursäkt om detta skulle bryta mot någon forumregel då jag var lite snabb när jag skapade mitt konto och sedan inte hittade var man kunde läsa reglerna igen. Hur som helst, mitt företag söker programmerare och det är ju som många kanske känner till inte det lättaste att hitta, när jag snubblade över detta forum så verkade det som att någon här borde kanske nappa eller känna någon som skulle kunna nappa på en bra karriärsmöjlighet. Skulle någon ta illa upp över denna arbetsannons ber jag om ursäkt.

Vi söker med ljus och lykta efter en stjärna:

Senior programmerare med php, jsp, mySQL och java kunskaper sökes för utmanande och långsiktigt jobb.

Företaget omsätter 150msek årligen och är verksamt i Skandinavien. Ca 20 anställda och lönsamt.

Företaget har planer på att ta nya marknader och utveckla nya affärsområden, för detta krävs en person på heltid som tar över företagets IT utveckling som idag ligger hos ett externt företag.

Vi söker dig som arbetar bra i grupp, som gillar utmaningar och som kan leverera! Du skall ha minst 4 års arbetslivserfarenhet och kunna styra över projekt. Vi har många projekt i vår pipe-line som vi vill lansera, vissa mer moderna webbtjänster med bakomliggande smarta system och andra mer enkla saker. Din roll på bolaget kommer också innefatta att ha kontroll över våra befintliga system och vidareutveckla dessa till att bli bättre anpassade till hur verksamheten ser ut.

Detta gäller en heltidsanställning på plats på vårt trevliga kontor i centrala Stockholm.

För frågor och intresseanmälningar, vänligen skicka CV till

magjohcarros@gmail.com