Så samtidigt som jag ber om ursäkt för detta, så ber jag om lite tips på vad du/ni vill se för nyheter på huvudsidan...
Känns lite B att posta enbart om senaste versionen av WINE

Moderatorer: Nille, Minime, nomicon
Jag har noll koll på AI i stort, mindre koll ändå på AI och Linux. Men visst, varför inte...Minime skrev: 25 apr 2024 22:04 ....
Även andra Linux nyheter, händer en hel del med AI och Linux i grund och botten bland annat har jag sett.
Är väl förvisso lika mycket mitt fel med tyvärr.
Ska försöka skärpa till mig, men är int lätt att försöka hålla nyheter uppdaterat då man väl kommer hem efter en lång dag.
Det tog lite tid, men nu är det gjort IAFMDKDIO skrev: 28 apr 2024 15:49 Kanske kan lägga till RSS feed från Phoronix.com?
T.ex. Som egen "nyhets-ruta" ovanför våra egna nyhetsposter... Då enbart med titel, något i stil med...
Kan göra en test på beta-sidan för test om så önskas (för de av er som inte vet vad beta-sidan är, så är det en sida som jag jobbat med sen länge)
Inte direkt publicerat på huvudsidan, men rel. till AI och Linux IAFMinime skrev: 25 apr 2024 22:04 ...
Även andra Linux nyheter, händer en hel del med AI och Linux i grund och botten bland annat har jag sett.
...